Potřebujete kontaktovat Poštovní spořitelnu? Máme pro vás všechny informace!

Poštovní Spořitelna Kontakt

Telefonní číslo na infolinku

Pro rychlé a pohodlné vyřešení vašich dotazů ohledně produktů a služeb Poštovní spořitelny je vám k dispozici infolinka. Naši operátoři jsou připraveni vám pomoci s informacemi o běžných účtech, spořicích produktech, půjčkách, pojištění a dalších službách. Zavolat na infolinku Poštovní spořitelny můžete na telefonní číslo +420 800 300 300. Linka je dostupná 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Pro klienty Poštovní spořitelny je hovor zdarma. V případě volání ze zahraničí je nutné volat na telefonní číslo +420 955 511 111. Pro vaši bezpečnost a identifikaci se připravte na sdělení osobních údajů, jako je vaše jméno, příjmení, datum narození a číslo vašeho účtu. Věříme, že vám infolinka Poštovní spořitelny poskytne rychlou a efektivní pomoc s vašimi požadavky.

E-mail pro finanční dotazy

Pro vaše dotazy ohledně financí a produktů Poštovní spořitelny je vám k dispozici hned několik kontaktních kanálů. Pokud preferujete elektronickou komunikaci, využijte e-mailovou adresu info@cpost.cz. Na tuto adresu můžete směřovat dotazy týkající se vašeho účtu, plateb, spoření, investic, hypoték, pojištění a dalších finančních produktů. Nezapomeňte uvést vaše kontaktní údaje, abychom vám mohli co nejrychleji odpovědět.

V případě složitějších dotazů doporučujeme kontaktovat Poštovní spořitelnu telefonicky nebo navštívit některou z poboček. Naši specialisté vám rádi poskytnou odborné poradenství a pomohou vám najít nejvhodnější řešení pro vaše potřeby.

Formulář na webu spořitelny

Poštovní spořitelna nabízí na svých webových stránkách několik formulářů, které slouží pro rychlou a snadnou komunikaci s klienty. Tyto formuláře pokrývají širokou škálu témat a požadavků.

Kontaktní formulář

Chcete-li kontaktovat Poštovní spořitelnu ohledně běžných dotazů, můžete využít kontaktní formulář. V něm vyplníte své kontaktní informace, jako je jméno, emailová adresa a telefonní číslo, a následně popíšete svůj dotaz. Pro urychlení vyřízení je vhodné uvést také číslo vašeho účtu nebo číslo smlouvy, které se dotazu týká.

Specializované formuláře

Kromě obecného kontaktního formuláře nabízí Poštovní spořitelna i specializované formuláře, například pro nahlášení ztráty platební karty, reklamaci platby nebo podání žádosti o úvěr. Tyto formuláře obsahují specifické otázky a pole, které usnadňují zpracování vašeho požadavku.

poštovní spořitelna kontakt

Odeslání formuláře

Před odesláním jakéhokoli formuláře si pečlivě zkontrolujte zadané údaje. Po odeslání obvykle obdržíte potvrzovací email a váš požadavek bude zpracován v co nejkratším možném termínu.

Pobočky s finančními poradci

Poštovní spořitelna nabízí širokou síť poboček s finančními poradci po celé České republice. Na těchto pobočkách můžete získat osobní konzultaci a pomoc s výběrem nejvhodnějších finančních produktů a služeb. Zkušení poradci Poštovní spořitelny vám rádi zodpoví vaše dotazy a pomohou vám s řešením vašich finančních potřeb.

Pro nalezení nejbližší pobočky s finančním poradcem můžete využít online vyhledávač na webových stránkách Poštovní spořitelny. Stačí zadat vaši lokalitu a vyhledávač vám zobrazí seznam poboček ve vašem okolí včetně jejich kontaktních informací, jako je adresa, telefonní číslo a otevírací doba.

Pro kontaktování Poštovní spořitelny můžete využít také zákaznickou linku, kde vám operátoři rádi poskytnou informace o produktech a službách nebo vám pomohou s řešením vašich požadavků.

Neváhejte se obrátit na Poštovní spořitelnu, ať už osobně na pobočce, telefonicky nebo online. Jejich tým zkušených odborníků je vám k dispozici a rád vám pomůže s vašimi financemi.

Mobilní aplikace George

S aplikací George od Poštovní spořitelny máte svou banku vždy po ruce. Získáte tak přístup ke svému účtu, platbám, kartám a dalším službám, ať už jste kdekoli. Pokud potřebujete poradit s používáním aplikace George nebo máte jiné dotazy ohledně služeb Poštovní spořitelny, existuje několik způsobů, jak nás kontaktovat.

Pro rychlé vyřešení běžných dotazů můžete využít virtuální asistentku Emily přímo v aplikaci George. Emily je vám k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Pokud Emily nedokáže váš dotaz zodpovědět, můžete se obrátit na zákaznickou linku Poštovní spořitelny na telefonním čísle 800 02 02 02. Operátoři jsou vám k dispozici každý den od 7:00 do 23:00.

Pro písemný kontakt můžete využít kontaktní formulář na webových stránkách Poštovní spořitelny nebo napsat e-mail na adresu info@cpost.cz. Využít můžete i klasickou poštovní adresu: Poštovní spořitelna, a.s., Olšanská 100/9, 130 00 Praha 3. Nezapomeňte uvést své kontaktní údaje, abychom se vám mohli co nejdříve ozvat.

Online chat s poradcem

This

Potřebujete se spojit s Poštovní spořitelnou? Není nic jednoduššího! Stačí navštívit webové stránky, zavolat na infolinku nebo se zastavit na pobočce. Možností je mnoho, záleží jen na vás, kterou preferujete.

poštovní spořitelna kontaktZdeněk Dvořák

Facebook Messenger Poštovní spořitelny

Facebook Messenger Poštovní spořitelny představuje další možnost, jak zůstat v kontaktu s vaší bankou. Prostřednictvím této platformy můžete snadno a rychle vyřešit běžné požadavky, jako je zjištění zůstatku na účtu, historie plateb nebo blokace karty.

Komunikace probíhá formou chatu s virtuálním asistentem, který je vám k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Pro větší bezpečnost a ochranu vašich dat je však nutné ověřit vaši totožnost pomocí přihlašovacích údajů do internetového bankovnictví.

Facebook Messenger Poštovní spořitelny nenahrazuje plnohodnotnou klientskou podporu, kterou můžete kontaktovat telefonicky nebo emailem v případě složitějších požadavků.

Pro využívání Facebook Messengeru Poštovní spořitelny je nutné mít aktivní účet na Facebooku a nainstalovanou aplikaci Messenger.

Pamatujte, že Facebook Messenger Poštovní spořitelny neslouží k zadávání citlivých údajů, jako jsou hesla nebo PIN kódy.

WhatsApp číslo pro klienty

Poštovní spořitelna v současné době nenabízí zákaznickou podporu prostřednictvím aplikace WhatsApp. Pro komunikaci s bankou a vyřešení vašich dotazů můžete využít několik jiných kontaktních kanálů. Pro rychlé informace a běžné dotazy je k dispozici infolinka na telefonním čísle. Pro složitější požadavky a konzultace s bankéřem je možné navštívit jednu z poboček Poštovní spořitelny. Další možností je kontaktovat banku elektronicky prostřednictvím internetového bankovnictví George, kde najdete sekci zpráv a možnost chatu s pracovníkem banky. Pokud preferujete písemnou formu komunikace, můžete využít kontaktní formulář na webových stránkách Poštovní spořitelny nebo zaslat svůj dotaz e-mailem. Ačkoliv WhatsApp není mezi možnostmi, Poštovní spořitelna nabízí širokou škálu alternativních kontaktních kanálů, které uspokojí potřeby každého klienta.

Způsob kontaktu Dostupnost Poznámka
Telefonní linka Pondělí - Pátek, 8:00 - 18:00 Může být zpoplatněn dle tarifu vašeho operátora.

Twitter účet spořitelny

Na Twitteru najdete Poštovní spořitelnu pod oficiálním účtem @PostovniSpor. Sledujte jejich profil pro nejnovější informace o produktech a službách, užitečné tipy a rady ohledně financí, ale i novinky ze světa Poštovní spořitelny.

poštovní spořitelna kontakt

Kromě Twitteru můžete s Poštovní spořitelnou komunikovat i prostřednictvím dalších kanálů. Pro kontaktování zákaznické linky volejte na telefonní číslo 800 10 0 900. Pro písemný kontakt využijte emailovou adresu info@cpost.cz.

Nezapomeňte také na rozsáhlou síť poboček Poštovní spořitelny po celé České republice. Adresu a otevírací dobu té nejbližší najdete na webových stránkách Poštovní spořitelny.

Kontakt pro stížnosti na finance

Máte-li stížnost týkající se finančních produktů nebo služeb České poštovní spořitelny, existuje několik způsobů, jak ji podat. V první řadě se doporučuje kontaktovat přímo vaši pobočku České poštovní spořitelny, kde vám s vaší stížností mohou pomoci. Pokud z nějakého důvodu nemůžete navštívit pobočku osobně, můžete využít telefonní číslo zákaznické linky České poštovní spořitelny. Pro písemné stížnosti je k dispozici adresa sídla České poštovní spořitelny. Nezapomeňte uvést všechny relevantní informace o vaší stížnosti, jako je vaše jméno, adresa, číslo účtu a podrobný popis problému.

Máte-li stížnost týkající se finančních produktů nebo služeb České poštovní spořitelny, existuje několik způsobů, jak ji podat. V první řadě se doporučuje kontaktovat přímo vaši pobočku České poštovní spořitelny, kde vám s vaší stížností mohou pomoci. Pokud z nějakého důvodu nemůžete navštívit pobočku osobně, můžete využít telefonní číslo zákaznické linky České poštovní spořitelny. Pro písemné stížnosti je k dispozici adresa sídla České poštovní spořitelny. Nezapomeňte uvést všechny relevantní informace o vaší stížnosti, jako je vaše jméno, adresa, číslo účtu a podrobný popis problému.

Publikováno: 04. 11. 2024

Kategorie: Finance